Nowy wymiar marketingu. Czas na automatyzację
Marketing stanowi kluczowy obszar działalności każdego przedsięwzięcia. Jego znaczenie jest jeszcze większe w czasach zdominowanych przez rosnącą konkurencję i stale zmieniające się trendy konsumenckie. Powodem tego jest przede wszystkim nieustannie wzmacniająca się pozycja Internetu względem przestrzeni prowadzenia działalności. Skoro sprzedaż przeniosła się częściowo lub całkowicie do sieci, jak nadążyć z marketingiem?
Zagadnienie transformacji technologicznych wypełnia dyskurs medialny od wielu lat. Oglądając spoty reklamowe, zauważalny staje się wzmożony nacisk na zachęcenie odbiorców do odwiedzenia nie tylko stacjonarnych sklepów, ale także i sklepów online. To skuteczna metoda reklamy i ściągnięcia klientów do internetowego sklepu. Jednak to dopiero połowa sukcesu. Prawdziwym wyzwaniem jest jednak zatrzymanie go w naszym sklepie i skłonienie do zakupu. Tu rozwiązanie jest jedno - marketing automation.
Marketing automation to przede wszystkim dopasowanie przekazów komunikacyjnych na podstawie preferencji zakupowych i zachowań klienta. Pozwala na personalizowanie komunikacji bez względu na ilość klientów.
Teraz możesz tworzyć nieskończone scenariusze działań marketingowych i powtarzać je bez angażowania pracowników.
Dlaczego warto wprowadzić do swojej działalności zautomatyzowany marketing? Poznaj jego najważniejsze trzy korzyści.
- Zyskujesz możliwość zindywidualizowania komunikacji z klientem, nawet gdy jeszcze nie dokonał pierwszego zakupu.
- Dostosowujesz kanały komunikacji i wspierasz wybory zakupowe swoich klientów.
- Otrzymujesz rozległe dane dotyczące zachowań konsumentów na Twojej stronie, dzięki czemu lepiej możesz ich zrozumieć, a co za tym idzie, również dopasować ofertę do ich oczekiwań.
Naszym nadrzędnym zadaniem jest nadążanie za trendami, choć gdy tylko to możliwe, staramy się być zawsze krok przed nimi. Jako partnerzy User.com - platformy dającej największe możliwości zautomatyzowania marketingu - możemy wdrożyć go do Twojej działalności, a Ty spokojnie oczekiwać będziesz pierwszych efektów.
Napisz do nas na adres: zapytaj@sofine.pl i wprowadź swój biznes w nowy wymiar marketingu.