Ponad 90 lat tradycji, setki kolorów i tysiące inspiracji. Tak w liczbach moglibyśmy przedstawić KEUNE – markę wyjątkową, powstałą z potrzeby piękna i profesjonalizmu. Cel był zwyczajnie niezwyczajny: stworzyć serwis, który odpowie na nieustannie rosnące potrzeby barwnego świata stylizacji, fryzur, kreatywności i pasji. Serwis, który poprawi komunikację z klientami, wesprze sprzedaż, a jednocześnie wpisze się w najnowsze trendy. Tym razem to my zrobiliśmy stylizację dla nich. Stylizację szczególną, bo strony www.
rozwią zanie
Pracując nad serwisem KEUNE Polska skupiliśmy się na jego funkcjonalności, nie zapominając przy tym o wizerunku marki. Animacje i profesjonalne zdjęcia tchnęły życie w przedstawienie produktów. Jednocześnie zoptymalizowaliśmy stronę w taki sposób, by mimo licznych grafik, poruszanie się po niej było sprawne i wygodne. Specjalnie przygotowana wyszukiwarka pozwala na wyszukiwanie produktów z możliwością filtrowania wyników po zastosowaniach kosmetyków lub oczekiwanych efektach. Dodatkowo stworzyliśmy interaktywną mapę do intuicyjnego i przede wszystkim wygodnego wyszukiwania salonów fryzjerskich współpracujących z KEUNE Polska. Aby wesprzeć sprzedaż, wdrożyliśmy efektywny mechanizm w postaci dedykowanych formularzy z zapytaniem o dostępność produktu. Zadbaliśmy też o przejrzysty panel administracyjny, tak by zarządzanie stroną nie wiązało się z koniecznością rwania włosów z głowy.
efekt
Strona KEUNE Polska jest odpowiedzią na potrzeby salonów fryzjerskich, poszukujących nowych trendów, inspiracji, a przede wszystkim – profesjonalnych kosmetyków. Z myślą o obecnych i przyszłych klientach marki, stworzyliśmy serwis nowoczesny, przejrzysty i atrakcyjny wizualnie, a jednocześnie przyjazny dla użytkownika. Jesteśmy przekonani, że to kolejne wyzwanie, któremu sprostaliśmy. To w naszym stylu.